Ελαττωματικά Προϊόντα
Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασες παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.
Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις. Φρόντισε οι φωτογραφίες που θα στείλεις στο email μας να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα μας και το κατάστημα να έχουν την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Εάν κάποιο προϊόν που αγόρασες ανήκει σε κατηγορία που δεν επιτρέπονται επιστροφές για λόγους προστασίας υγείας και είναι ελαττωματικό, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email για να σε βοηθήσουμε για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσεις.
Νόμιμη Εγγύηση
Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούρια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια υπό τις προϋποθέσεις του νόμου.
Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή.
Εμπορική Εγγύηση
Κάποια προϊόντα συνοδεύονται από Εμπορική Εγγύηση η οποία προσφέρεται προαιρετικά από τον πωλητή ή κατασκευαστή, και αφορά επισκευή προϊόντος, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers). Η Εμπορική Εγγύηση έρχεται να σε καλύψει επιπρόσθετα των δικαιωμάτων που έχεις από τη νόμιμη εγγύηση.
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγόρασες μέσω του καταστήματός μας, μπορείς να ανατρέξεις στη συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email για να σε καθοδηγήσουμε περαιτέρω.
Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.
Παραστατικό αγοράς
Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:
- Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).
- Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα)
- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες)
- Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια)
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)
- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)
- Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).